اطلاعیه‌ ثبت‌نام‌ در‌ آزمون‌ سراسری سال‌ 1402 (نوبت دوم)

اطلاعیه‌ ثبت‌نام‌ در‌ آزمون‌ سراسری سال‌ 1402 (نوبت دوم)
به این مطلب امتیاز بدین

اطلاعیه‌ ثبت‌نام‌ در‌ آزمون‌ سراسری ‌ سال‌ 1402 (نوبت دوم)

ثبت‌نام از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱/۱۵ (پانزدهم فروردین ماه 1402) آغاز و در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱/۲۱ (بیست و یکم فروردین ماه 1402) پایان می‌پذیرد.

هزینه ثبت‌نام در این آزمون مبلغ 1/300/000 (یک میلیون و سیصد هزار) ریال می‌باشد

همه داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲ باید قبل ثبت نام، کد سوابق تحصیلی دریافت کنند.

واسه دریافت کد سابقه تحصیلی باید از طریق سامانه my.medu.ir اقدام کنید.

نحوه دریافت کد ۱۹ رقمی سوابق تحصیلی از سایت جدید:

دانش‌آموزان پایه دوازدهم و فارغ‌التحصیلان دی‌ماه 1401 و بعد از آن، با انتخاب نقش “دانش‌آموز” با درج کد ملی و شماره سریال شناسنامه برای دانش‌آموزان ایرانی و کد دانش‌آموزی و تاریخ تولد برای اتباع سایر کشورها، وارد درگاه فوق شوند.

سایر متقاضیان ایرانی و اتباع (اعم از فارغ‌التحصیلان شهریور 1401 و قبل از آن/ طلاب/ فارغ‌التحصیلان و دانش‌آموزان پایه دوازدهم مدارس بین‌الملل/ دارندگان مدرک معادل دوره متوسطه و پیش‌دانشگاهی صادره از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی و …) پس از مراجعه به درگاه فوق، با انتخاب نقش “والدین و سایر” وارد درگاه شوند.

مشمولین بند بالا در صورتی که فاقد سیم‌کارت شخصی باشند می‌توانند گزینه کاربران بدون سیمکارت را انتخاب نموده و وارد درگاه شوند. توجه شود این گروه باید نام کاربری و کلمه عبور درگاه را برای مراجعات بعدی نگهداری کنند.

در صورتی که متقاضیان در مشخصات هویتی خود مغایرتی مشاهده کردند، گزینه «عدم تائید و استعلام از ثبت احوال/ وزارت کشور» را انتخاب کنند. متقاضی با انتخاب این گزینه (بین ساعت 8 صبح الی 24 شب) و زدن دکمه بررسی پاسخ ثبت احوال، مشخصات هویتی خود را مشاهده و سپس به شرح بند (2) اقدام کنند. استعلام از سامانه ثبت احوال ممکن است دقایقی زمان‌گیر باشد.

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید